vrijdag 20 augustus 2021

Happy Birthday.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaart zien. Ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi van LOTV - Cupcake Party - Tiger - Birthday. Rondom de afbeelding heb ik de Clear Stamp van Crealies Bits & Pieces no. 3 gebruikt. Achter de horizontale strook heb ik de Martha Stewart Pons Cupcake verwerkt. Bovenaan de kaart heb ik nog een mooie Border van Joy!crafts 6002/1174 Cutting stencil Birthday geplakt. Erachter nog een stuk wit papier geplakt en een klein stukje omheen geknipt, zodat het wat steviger is de tekst. De border nog een keer uit Design papier gestanst en alleen de tekst Birthday uitgeknipt en erop geplakt, steekt mooi af zo. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Deel kaars en deel versiersels op de muffin: 142 - 217.
Sterren en vlammetje van de kaars: 105 - 107.
Strepen op de tijger en snuit: 233 - 235 - 199.
Muffin houder: 105 - 107 - 113 - 115.
Glazuur Muffin: 154 - 156 - 153.
Binnenkant oren tijger: 131.
Tijger: 109 - 111 - 113.
Grond: 233 - 234.


De tekststempel Happy komt van de Joy!crafts 6001/0001 Stencil set en ik heb dit zwart gestempeld en met Clear Embospoeder gedaan. Dat zie je op de foto hieronder goed. Op het vlammetje van de kaars nog wat Stickles - Star Dust gedaan. Als laatste heb ik nog een houten muffin erop geplakt en nog wat glinsterende plakparels. Meer heeft de kaart niet nodig, want het design papier/sketch is al druk zat.


Je kunt je kaart nog inleveren tot 7 september 20.00 uur. Ik zou zeggen, waag een kansje om één van de mooie prijzen te winnen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winterse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie