donderdag 19 augustus 2021

Hugs.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met de schattige digi's van LOTV - Cupcake Party - Monkey Birthday. Het papier wat ik gebruikt heb is van Craft Sensations Designpad - Beachy Collection. De twee achterste gedeeltes van het papier is met de Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL24 Rechthoek met dubbele stiksteeklijn gestanst. Daar bovenop een mooie rechthoekmal met sterren erin gestanst, de sterren vallen dan uit het papier, als je het gestanst hebt. Daarbovenop een stuk lichtblauw papier met bolletjes en ook uit de Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL24 Rechthoek met dubbele stiksteeklijn een gedeelte gestanst. De letters HUGS heb ik 3x gestanst en op elkaar geplakt, zodat je er geen kit of dubbelzijdig plakband onder hoeft te doen. Net zo makkelijk en ziet er ook leuk/mooi uit zo. De gele sterren die ik er nog los op heb geplakt komen uit de rechthoek mal met sterren, heb ik nog eens uit geel papier gestanst. De banners komen van Die-Namics Fishtail Flags STAX en heb ik uit drie verschillende papieren gestanst en nog een eyelet erin geslagen. 

Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muffinhouder, bolletje op feestmuts en bolletjes op de muffin: 145 - 152 - 144.
Feestmuts en glazuur muffin: 144 - C310 - 247 - 199.
Deel aap en deel muffin: C560 - 187 - 283.
Sterren met stokjes: 102 - 105 - 107 - 108.
Deel aap: 280 - 177.


Als laatste heb ik op de sterren van de digi, nog wat glitter van de Spectrum Noir - Sparkle Crystal Clear gedaan. Helaas niet echt goed te zien. Als je goed kijkt, zie je het bij de laatste foto een klein beetje.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie