vrijdag 31 december 2021

Di's digi stamps - Gelukkig nieuwjaar!

Goedemorgen, vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen op het Kleuren met potloden blog en dat is dan ook meteen mijn laatste kaartje als design team lid van dit team. Ik heb namelijk besloten om te stoppen als lid van dit team. Het was een leuke tijd en ik wil alle dames bedanken voor de mooie tijd!

Ik heb een toepasselijk kaartje gemaakt voor deze laatste dag van het jaar. Ik heb namelijk een kaartje gemaakt met de digitale stempel Champagne mice van Di's digi stamps. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden, de zwarte glaze pen en een witte gelpen. Ik heb de afbeelding uitgestanst met de Crea-nest-lies XXL 118 van Crealies. Ik heb op een rode kaart een strip zwart karton geplakt en daarna heb ik de afbeelding met foamtape op de kaart geplakt. Aan het uiteinde van de zwarte strip heb ik een tekst van de set Christmas handletter Prettige feestdagen NL Essentials (SL-ES-STAMP87) van Studio light gestempeld met Versamark inkt en daarna heb ik de tekst geëmbost met witte embossingpoeder. Ik heb van wit borduurgaren 2 kleine strikjes gemaakt en die heb ik boven en onder de tekst geplakt. Ik heb de kaart daarna versierd met gouden miniparels. 


Ik heb de volgende potloden gebruikt:

Muisjes: 

9201-132 Light flesh, 9201-189 Cinnamon, 9201-192 Indian red, 9201-232 Cold grey III, 9201-233 Cold grey IV, 9201-235 Cold grey VI, 9201-181 Payne's grey, 9201-191 Pompeian red.

Champagnefles:

9201-199 Black, 9201-161 Phthalo green, 9201-264 Dark phthalo green, 9201-276 Chrome oxide green fiery, 9201-158 Deep cobalt green, 9201-108 Dark cadmium yellow, 9201-109 Dark chrome yellow, 9201-117 Light cadmium red, 9201-263 Caput mortuum violet, Derwent softcolour C130 Deep red. 


*********************************************************************************
STAMP: Champagne mice from Di's digi stamps, Christmas handletter Prettige feestdagen NL Essentials (SL-ES-STAMP87) from Studio light
COLOURING MEDIUM: Polychromos pencils
PAPER: Red, black and white cs
INK: Versamark ink
DIES: Crea-nest-lies XXL 118 from Crealies
ACCESSORIES: Black glaze pen, White gelpen, White embossingpowder, Golden pearls, White embroidery thread

3 opmerkingen:

  1. Larissa, Dank je wel voor de leuke voorbeelden die je gemaakt hebt. Hij is weer een schatje geworden. Wens je veel succes in de toekomst. En wens jou en de rest van het team natuurlijk ook een gelukkig & creatief 2022 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige afsluiter Larissa.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie