dinsdag 28 december 2021

Pinguïn Wanda cadeaukaart - Polkadoodles

Hoihoi!

Deze keer toon ik jullie een slimline cadeau envelop waarmee je iemand geld of een cadeaubon kan schenken. De uitleg over hoe je zelf zo'n envelop kan maken, vind je hier op mijn blog.

De digitale stempel Wanda Penguin Surprise heb ik afgedrukt in Microsoft Word op een correspondentiekaartje van de Hema met 80% transparantie zodat de lijnen zeer licht zijn. Nadat ik de afbeelding heb ingekleurd met Prismacolor kleurpotloden lijkt het alsof er geen lijnen zijn (no line coloring). Ik heb volgende kleuren gebruikt:
  • Pinguïn: PC935 Black - PC1083 Putty Beige
  • Bek: PC1003 Spanish Orange - PC918 Orange
  • Blos op de wangen: PC921 Pale Vermillion
  • Cadeau: PC922 Poppy Red - PC924 Crimson Red
  • Strik: PC904 Light Cerulean Blue - PC903 True Blue

Met een gouden pen en glitter laat ik de sparkles rond Wanda wat meer spetteren. Zowel het patroonpapier op de onder- en bovenzijde als de rode polkadots strook komt uit Winny Christmaspapers. 

Ik wens jullie alvast fijne feestdagen & een gezond, creatief 2022 toe. Tot volgend jaar!



3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie