zaterdag 22 januari 2022

Dazzle reindeer shopping


 Dag iedereen


Vandaag mag ik jullie weer een kaartje tonen, voor de lopende challenge mag alles.   
Hier heb ik een digi gebruikt van sponsor Polkadoodles ‘Dazzle reindeer shopping’.

Voor de basiskaart een drieluik van Studio light SL253.  De papiertjes van Déco time en First edition heb ik gecombineerd met kraft, paste dan weer goed bij de kleur van het rendiertje dat ik kleurde met Prismacolor potloden.  In het midden muzieknoten van Amy design ADD10015 ter versiering.  De tekst 'happy birthday' is een oudje van Personal impressions, de andere tekst is uit een set van Marianne CS0847.


Prismacolor kleuren :
PC 1084   1082   946   941
1058   1031   1018   937   924

Omdat Dazzle al een tasje bij zich heeft kreeg ik het idee om er nog een paar te maken als aankleding van de kaart, hiervoor heb ik het dunnere kraft gebruikt en gerild om te plooien.  Dan kwam pas het echte prutswerk : de touwtjes onder de bovenrand plakken zodat het toch mooi afgewerkt is, het lijken toch echte tasjes he.  Hieronder een détail.

   

Heb je inspiratie gekregen, zoek je materiaal bij elkaar en neem je kleurpotloden want je kan nog meedoen met deze challenge waar alles mag tot 7 februari 20u.

Fijn dat je weer langs kwam, een reactie mag altijd, tot de volgende.


 

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie