woensdag 19 januari 2022

Winter wonderland.

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een winterse kaart zien, met de schattige digi van 
Polka Doodles - Elvis Wesley Moose Slip & Slide Skating. Het Scrappapier is al een oudje, een serie waar ik de naam niet meer van weet en is erg mooi met al die glitters erin. De tekst, ijskristallen en het plaatje van de sneeuwpop komen ook uit deze scrapvellen.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Deel muts en trui: 145 - 152 - 246 - C680.
Gewei en manen: 283 - 176 - 280.
Schaatsen en grond: 232 - 233.
Sjaal en handschoenen: 145.
Binnenkant oren: 132 - 189.
Vogeltje: C560 - 283.
Snaveltje: 283 - 177.
Rendier: 179 - 178.
Tongetje: 191.


Achter de afdruk heb ik nog een label verwerkt, zoals je hier kan zien.

Ik vond het wel leuk om er de Friese doorlopers bij te verwerken. Op de muts en grond nog wat Stickless Star Dust op gedaan.


Je kunt je kaart nog inleveren tot 7 februari 20.00 uur. Ik zou zeggen, waag een kansje om één van de mooie prijzen te winnen.

Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie