zaterdag 19 maart 2022

Klaprozen

                                                                    Hallo allemaal,

Voor mij zijn klaprozen het ultieme zomergevoel. Ik vind ze prachtig, maar helaas heeft plukken geen zin want voor je thuis bent hebben ze hun mooie blaadjes laten vallen.

Maar vandaag dus een hele eenvoudige kaart met klaprozen.  De digi is van Polkadoodles en kun je hier vinden


De digi heb ik afgedrukt op canson mi teintes papier, dit papier kan heel veel laagjes potlood aan, dus je kunt lekker blenden. Mijn eerste neiging was om voor rood te gaan, maar ik vind rood altijd een lastige kleur om te kleuren. Dus uiteindelijk voor wat oranje tint gekozen.

De gebruikte kleuren Faber Castel Polychromos zijn:
Oranje: 108, 109, 187, 188
Groen: 170, 168, 167 (zaaddozen +173)

Ik heb ook nog even een tip voor jullie, zoals jullie zien gebruik ik best veel kleuren bij elkaar. Vind je het lastig om kleuren bij elkaar te zoeken dan zijn de gratis blending kaartjes van Kit and Clowder een leuke tip. Je vindt ze hier en het is met verschillende merken potloden.

 Ik hoor graag wat je van mijn kaart van vandaag vindt.

Fijn weekend 

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie