donderdag 3 maart 2022

James thank you LOTV

Dag allemaal


Vandaag is het mijn beurt om een inspiratiekaart te showen.  
Deze keer mocht James, het beertje van Lili of the valley model staan op een bedankingskaartje.

Twee weken geleden gingen we op stap, het waren 'knotsgekke kaartendagen' en daar moesten we natuurlijk bij zijn.  Onze vriendin is altijd zo lief om ons mee te nemen, dit was een kaartje voor haar.  Als basis een Studio light mal SL-ES-CD33.  Heel oud papiertje van Dovecraft, er staan aan één kant bloemetjes, ik heb er een aantal uitgeknipt en rechts geplakt om die lege hoek wat aan te kleden en bovenaan eentje buiten de lijntjes laten komen.  
James was zo lief om de plaat vast te houden, de tekst stond erop maar ik heb hem wat geaccentueerd met een witte gelpen.  James zelf kleurde ik met Koh-I-Noor potloden.

Koh-I-Noor kleurtjes : 
Beer : 8750/11 - 23    8750/2 - 14
Plaat : 8750/7 - 8 - 17 - 19    8750/12


Omdat mijn tasjes op m'n drieluikkaartje zo'n succes hadden heb ik er nog enkele ineen geknutseld in bijpassende kleurtjes.  Het ging deze keer veel vlotter, de eerste keer was het nogal prutsen.  Tenslotte komen we daar echt buiten met volle tassen, we gaan daar niet om te kijken alleen he 😄😄




Bedankt voor je bezoekje, altijd leuk, een reactie mag natuurlijk ook.

 

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie