maandag 28 februari 2022

Have a Magical Birthday.

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, waar ik de mooi digi van The Paper Nest Dolls - Magical Collection - Magical Birthday Owen voor heb gebruikt. De basis van de kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Hilde A5 470.713.188. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Ballon, strik cadeau, deel taart en stipjes op cadeau en feestmuts: 105 - 185 - 184.
Ballon, deel feestmuts, deel strik, deel taart en deel cadeau: 126 - C130 - 223.
Ballon, Mickey hoofdjes, gilet en deel taart: 233 - 199.
Haar: 283 - 280 - 177 - C680.
Huid: 132 - 189 - 191.
Tafel en shirt: 232.


De tekst Have a Magical Birthday en Say Cheese heb ik in Words gedaan. Bij de tekst Say Cheese vond ik het wel leuk om daar een fototoestel bij te plakken.


Bij deze digi is het natuurlijk leuk om allemaal mooie Mickey Mouse mallen te verwerken.


Je kunt je kaart nog inleveren tot 7 maart 20.00 uur. Ik zou zeggen, waag een kansje om één van de mooie prijzen te winnen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie