maandag 7 februari 2022

Beer op zee

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien. Ik heb een stempelafdruk gemaakt met een stempel van Creative Depot. Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Vervolgens heb ik de beer uitgeknipt en op een ovalen wit stuk cardstock geplakt, dat ik met een embossingfolder een golf-effect heb gegeven. Dat vond ik wel passend bij het zeethema. Met mooi designpapier, een tekstje en een uitgestanste anker heb ik de kaart verder aangekleed. 


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1497 Eline's Sea Side (anker)
Creative Depot - Küstenbande mit dem Seebär
Marianne Design - CS1056 Proost
Stampin'up! - Embossingfolder Seaside
Carta Bella - By the Sea

Faber Castell Polychromos
Kleur nr 131 en 124 voor de oren en de blosjes
De beer zelf is gekleurd met 183, 186, 280 en 283
Het shirt is gekleurd met 151, 157, 247 en 120

Maak er een mooie dag van vandaag!

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie