donderdag 3 februari 2022

Just wanna chill with my gnomie - Polkadoodles

Hallo daar! 

Vandaag toon ik jullie een kaartje dat ik gemaakt heb voor Polkadoodles (sponsor van onze januari challenge). Als lid van het designteam kregen wij als opdracht om een gnome kaart te maken in winterse kleuren, zonder groen of rood. Meestal gebruik ik eerder felle kleuren. Daarom koos ik nu eens voor zachte pastelkleurtjes. Het papier van Honeypie Just Lovely Papersbleek hiervoor ideaal. 

De digitale stempel Gnome Festive Fun - Snowman heb ik ingekleurd met Prismacolour Premier kleurpotloden in dezelfde tinten als het papier. Jammer genoeg ben ik vergeten te noteren welke potloden ik gebruikt heb. De papier randen zijn bewerkt met Distress Ink walnut stain. De tekst komt uit de bundel Gnome-tastic Sentiments die maar liefst 25 leuke gnome tekstjes bevat. De sneeuwvlokjes heb ik met een pons gestanst uit glitterpapier en zoals de afbeelding verhoogd opgeplakt met 3D foam pads. 

Kleur jij jouw afbeelding het liefst in met pastel of eerder felle kleurtjes?


Handmade card with Gnome Festive Fun Snowman and Honeypie Just Lovely Papers from Polkadoodles

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie