dinsdag 19 april 2022

About Christmas

 

Heb je de digitale stempelset About Christmas van Mirtillamente gezien? Daar staan van die schattige figuurtjes op. Die wilde ik graag op mijn kaartjes hebben 😀


Deze digistempel is gesponsord door Mirtillamente, waarvoor hartelijk dank. Is dit rendiertje geen leukerd?
 
 
Ik begon met een dun laagje kleur aan te brengen. Eenmaal tevreden over hoe het eruit zag qua lichtval, schaduw etc. nog een aantal lagen er overheen gekleurd. Net zo lang tot de structuur van het papier mooi gevuld was met potloodpigment.
 
Deze kleuren gebruikte ik:
 
Rood 118-223-225
Bruin 187-280-283
Grijs 231-233-235
Zwart 199


Digistempel About Christmas van Mirtillamente, potloden Faber-Castell Polychromos, fijnschrijver Stabilo 68 rood, papier DécoTime, tekstlintje en houten figuurtje uit de oude doos, Nuvo Drops Morning Dew 

 
 
Die pinguïns zijn toch ook wel heel erg schattig. Die verdienen ook een plekje op een kaart.

Gebruikte kleuren:
 
Geel 105-108
Oranje 111
Blauw 144
Grijs 233
Zwart 199

Digistempel About Christmas van Mirtillamente, potloden Faber-Castell Polychromos, fijnlijner Hema oranje, Te Gekke Krijtjes grijs en metallic blauw, stempel bomen Winter Scene-its van HobbyART, enamel dots Marianne Design 

Hopelijk heb ik je weten te inspireren om je potloden tevoorschijn te halen. Doe gezellig mee met onze challenge.
 


2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie