woensdag 6 april 2022

Spring puppy LOTV

  Hallo iedereen



Mijn beurt voor een nieuwe inspiratiekaart.  
Lili of the valley is één van de 4 sponsors die deze maand digi prijsjes schenkt.  Ik gebruikte hier ook een supermooie digi van hen, zij horen echt wel tot mijn favorieten.  Hier kreeg de ‘spring puppy’ de hoofdrol op mijn kaart.
De gebruikte mal kwam ooit van Ali en bestaat uit 2 delen, de gele mat heb ik zelf gesneden.  Het geheel met een bijpassend designpapiertje (oud Action blok) op een basiskaart in dezelfde kleur geplakt.  Nog een labeltje (ook met zelf gesneden matje) en tekstje erbij, allebei uit het setje 'mini labels' CS1028 van Marianne design.  Nog een organza lintje erdoor geknoopt en wat glitter op de vlinder.  De digi heb ik gekleurd met Faber Castell polychromo potloden.



Faber Castell polychromo kleuren :
hond : 9201/271  -  275  - 189
groen : 166  -  168  -  170  -  171
bloemen :  123  -  134  -  135
188  -  105  -  107  -  108
vlinder : 107  -  108  -  178

De challenge loopt nog tot morgen 20u, vergeet je kaartje niet te linken.

Hartelijk dank voor je bezoekje, tot een volgende keer.


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie