vrijdag 3 juni 2022

Struisvogel

  Hallo allemaal,

Vandaag mag ik voor jullie weer een blogpost verzorgen en ik doe dat deze keer met een wat andere kaart dan anders. Ik was afgelopen week druk bezig geweest met het kleuren van een leuke digi maar toen hij af was was ik er toch niet helemaal tevreden over. Veel tijd om een nieuwe digi in te kleuren had ik niet en toen bedacht ik ineens dat ik op Instagram en facebook een leuk filmpje gezien had met uitleg over het tekenen van een struisvogel. En ik dacht dat is eigenlijk wel leuk om dat te proberen en er een kaart van te maken.


Ik had dit ook nog nooit geprobeerd en het is wel een aanrader. Je hebt er niet veel tijd voor nodig, geen bijzonder papier en alleen een paar potloden.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt van Faber Castell Polychromos
101, 132, 177, 179, 199 en 235.

Nadat ik de tekening gemaakt had heb ik hem uitgesneden op een formaat van 10x14,5 en op een witte kaart geplakt. Ik heb nog even overwogen om er een leuke tekststempel bij te stempelen maar omdat ik nog niet wist voor welk doel ik heb ging gebruiken heb ik dat nog even achterwege gelaten.

Wil je deze struisvogel ook maken. Je kunt het filmpje hier vinden op Instagram en op de facebookpagina van Handlettering doen we zo

Ik ben heel benieuwd of jullie het ook gaan proberen.

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie