woensdag 22 juni 2022

Thanks a bunch (LOTV)

 

  Dag dames



Weer tijd voor een voorbeeldkaart van mij.  Het schattige beertje is er ééntje van LOTV.  Deze keer heb ik hem gekleurd met potloden van Craft sensations (artist quality), deze wilde ik toch ook eens uitproberen maar ik moet wel toegeven dat er een groot verschil is met dure kleurpotloden.

Voor de basiskaart heb ik de mal van Studio light SL-ES-CD33 gebruikt, ondertussen is mijn collectie van SL al behoorlijk uitgebreid.  Het designpapier is ook van Studio light uit het ‘Time to relax’ paperpad van Jenine’s mindful art collection.  Dit was ook meteen de basis voor mijn gekozen kleurtjes.  De tekststempel komt uit een setje van Bella Lulu (3002/0110).  Tot slot nog wat glitterlijm op de bloempjes (niet te zien op de foto).

Kleuren :

Beertje : bruin  62  -  63  -  64  -  69
            huidkleur  40  -  41  -  76
         truitje :  50   -  51  -  53

   Bloemen : groen  55  -  57                
                               paars  59  -  60  -  77  -  78    51


Je kan nog altijd meedoen met de lopende challenge, alles mag en dit nog tot 7 juli 20u.

Weer bedankt voor je bezoekje, dat doet ons plezier.
Een reactie mag ook altijd, dat doet ons nog meer plezier 😜
Nog veel zonnige dagen toegewenst.


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie