donderdag 8 september 2022

Circus

Hallo allemaal,

Vandaag nog op de valreep een kaart met de digi van The Paper Nest Dolls - Magician Owen en The Paper Nest Dolls - Birdhouse, die we deze maand als sponsor hadden. Toen ik deze digi zag, wist ik gelijk dat ik er een creatie van wilde maken met een circustent. Ik wist dat Dutch Doobadoo daar een mal van had, dus ik die gelijk besteld. Maar door het mooie weer van de afgelopen tijd, kwam het er maar niet van om in te kleuren en te maken. Maar uiteindelijk is het me van de week toch nog gelukt. Dit is mijn creatie ermee geworden.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Binnenkant oren konijntjes en snuitjes: 132 - 189.
Hoed - jas - en schoenen: 233 - 235 - 199.
Band om hoed en strik: 217 - 199.
Konijntjes en blouses: 231 - 232 
Haar: C560 - C580 - 283 - 177.
Broek: 154 - 153 - 156 - 155.
Huid: 132 - 189 - 191.


Ik wilde jullie toch ook nog even mijn circustent dicht laten zien. Deze heb ik met een magneetsluiting gedaan. Het was even puzzelen, maar het is uiteindelijk gelukt.


De 10e begint weer onze nieuwe Challenge uitdaging. Er zijn weer hele leuke sponsors voor september, dus ik zou zeggen waag een kansje.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie