dinsdag 6 september 2022

Dude (All dressed up)


  Hallo iedereen 


Vandaag mag ik weer een inspiratiekaart tonen.  Gelukkig was ze op tijd af dank zij deze digi die ik reeds kleurde bij een vorige opdracht.  Wegens dat warme weer kwam er hier van kleuren niet veel in huis, gelukkig bestaan er ook nog snijmallen want verjaardagen gaan gewoon door.

Met deze digi ‘Dude’ van ‘All dressed up’ kon ik niet anders dan een stoer kaartje maken.  Kraftkarton was daar de ideale basis voor en dan nog een leuke ticketmal van Studio light die ik onlangs nog aan een prijsje kocht (mijn favoriete SL verzameling is ondertussen al erg uitgebreid).  De basiskaart weer 2x gestanst en met het touwtje samengebonden zodat ze recht kan staan.  Mijn paperpadjes ondersteboven gehaald om de juiste papiertjes te vinden, alles hiermee bekleed en nog wat kraft accentjes erbij.  Alle gebruikte stansjes komen uit 2 setjes van Marianne design (COL1388 en COL1389).  Tot slot nog op zoek naar een tekststempeltje maar omdat de kaart nog geen bestemming heeft heb ik voor ‘veel plezier’ gekozen dat wens je toch altijd, deze is uit een set van Bella Lulu (3002/0110).


Faber Castell polychromos kleuren :
kleding en pet : 
blauw : 120 - 140 - 247
groen : 153 - 156 - 162
geel : 107 - 109
huid : 130 - 132 - 189
hond : 187 - 283


Fijne dag en veel kleurplezier !


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie