zaterdag 31 december 2022

Kitty kiss (Di)


 Hallo iedereen


Vandaag mag ik hier het laatste kaartje van dit jaar showen.
Volgend jaar zijn we weer terug met een heleboel voorbeelden en kansen op leuke digi-prijsjes. 

Voor deze kaart gebruikte ik de schattige digi 'Kitty kiss' van Di’s digi design, één van de prijzensponsors voor de december challenge.  Kitty is gekleurd met Derwent Chromaflow kleurpotloden, het pelsje op de muts is met flockpoeder gedaan en sneeuw mocht er ook niet ontbreken.
De basismal is m’n favorietje van Studio light SL-ES-CD14, bekleed met het papiertje van Craft consortium dat nog in de buurt lag (van m’n rendierkaart).  Hier heb ik ook weer een gesso randje aangebracht, bij winterse kaarten vind ik dat wel goed passen.  Als versiering een ballen/sterren slinger in goud uit Studio light set SL-ES-CD117 en een pakje uit set CR1488 van Marianne.  Nog een passend tekstje uit een oude voorraad erbij waar ik nog een rode mat voor knipte.  Tot slot hier en daar op het pakje en de matten wat gouden Nuvo glacier paste aangebracht.




Derwent chromaflow kleuren :
poes, grijs : basalt grey 2130 - carbon grey 2140
                slate grey 2170 - platinum 2200
huidskleur : strawberry 0600 - salmon 0700
rood : pure red 0510 - strawberry 0600
                   pompeian red 0610 - magenta 0900
muis : mocha 1840 - pebble 2120
groen : basil 1600 - foliage 1700
                    gras green 1800 - pear 1810
besjes : parmesan 0020


Dit was mijn laatste bijdrage van het jaar, volgend jaar hopelijk weer nieuwe inspiratie.

Dan wens ik jullie nog een prettig uiteinde en een fijn nieuw begin van 2023.
Maar wat meer verdraagzaamheid en vrede voor iedereen zou echt welkom zijn.
Tot dan !! 



1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie