dinsdag 6 februari 2024

Voor de jarige Hiep Hiep Hoera

 


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit verjaardagskaartje zien. Ik heb hiervoor de leuke digistempel van dit uiltje gebruikt. Deze is van Last Minute Manda- Whoo loves you.



Ik kleurde het afdrukje in met mijn Faber Castel Potloden en gebruikte hiervoor de kleuren

roze 124 - roze 128 -  groen 276 - grijs272 - grijs 255


De tekststempels zijn van Carlijn Design. De tekst "Hoera" heb ik gemaakt met een letterstans van Marianne Design.



Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende blogpost.

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje van een kaart. Mooi ingekleurd, leuk uitgewerkt en een heel leuk model.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Miranda, de digi is heel mooi ingekleurd, je hebt mooi papier met elkaar gecombineerd en het model heel leuk aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie