woensdag 28 februari 2024

Zwanger

Op dit blog kleuren met potloden, kun je altijd met de uitdaging meedoen, als je maar kleurpotloden gebruikt.
De schattige Bunnys die ik kleurde, liet ik vorige week al op mijn blog zien (https://farmerblog-nelleke.blogspot.com/2024/02/3-little-bunnys.html
Vandaag  een digi van digistamp. Omdat ik bij Angela was, printte en knipte zij deze uit met de silhouette.
Ik kleurde dit kaartje met verschillende soorten potloden.
Derwents: 390-210
Faber castel 249-156
Prisma: 1007-956-1085-941
Bij Angela kon ik ook verschillende kleuren potloden uitproberen, zelf vond ik de prisma potloden fijn kleuren. Later maakte ik deze kaart af met papier van MME.
Meedoen kan nog tot en met 7 maart, en dan begint op 10 maart weer een nieuwe uitdaging. 
Groetjes, 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie