zondag 9 februari 2014

Posy Trio (LOTV).

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien op het blog. Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt voor mijn vriendin haar verjaardag, maar had het nog steeds niet op mijn blog geplaatst. Vind de stempels van LOTV ook zo schattig. Weer eens een keer een embosmal gebruikt, voor de achtergrond. Helaas ben ik alleen het papiertje kwijt geraakt, waar ik de kleuren op geschreven heb. Sorry!!!


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Stempel LOTV-Posy Trio.
Cuttlebug embosmal.
Scrappapier-First Edition Daydream.
Crealies clearstamp bloemengroet.
Kant, lint en een bloemen splitpen.
Distress Ink Vintage Photo.
Plakparels.

Weer bedankt voor het langskomen op het blog en graag tot de volgende keer! 

Lieve Groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Het is echt een dotje. Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO Wat een schatje is dit, prachtig!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat een lief kaartje heel mooi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje! Mooie kleuren en een leuke sketch.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o wat een lief en mooi kaartje

    ook de beertjes mooi gekleurd en het geembosste achtergrond erg mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat een lief en mooi kaartje

    ook de beertjes mooi gekleurd en het geembosste achtergrond erg mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart. die beertjes zijn zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie