maandag 18 september 2017

Je bent een kanjer


Hallo allemaal

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze kleindochter.
Ze moest vorige week afzwemmen voor haar A diploma.
En daar hoort natuurlijk een kaart bij en een kleinigheidje.
Het is gelukt hoor en ze was in haar nopjes met de kaart.




Het Magnolia stempeltje is ingekleurd met Derwent Coloursoft en Derwnt Intense Potloden.

De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C550-C180
Haar- C580 - C 530 -C 600
Zwemkleding-710
Water -1200

Het water heb ik ook nog bewerkt met Crystal Clear maar dat zie je bijna niet op de foto.
En het Design papier komt uit een paperpad van Studio Light
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy/Noor en Spellbinders.
De letter A heb ik ooit eens gekocht bij kruidvat.
Verder nog wat web-lint en bloemetjes
Dit was het weer voor nu, bedankt voor jullie bezoek 


Lieve

3 opmerkingen:

  1. Wat is dit een schatje van een kaart Joukje
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor een zwemdiploma.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart voor je kleindochter Joukje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie