zondag 24 september 2017

Samenwonen


Dit leuke vogelhuisje is een digitale stempel van Beccy's Place.
Ik heb hem ingekleurd met potloden.
Op de strik heb ik met een witte gelpen stipjes getekend.
De tekst is van Joy!Crafts/Noor!Design.



De Faber-Castell Polychromos kleuren zijn:

rood 115, 118, 223
groen 167, 168, 170
bruin 176, 178, 283
zwart 199

Dit kaartje heb ik gemaakt als inspiratie voor onze huidige challenge.
De uitdaging is: maak een creatie met "herfstkleuren" waarbij je minimaal 3 kleuren of tinten uit onderstaand kleurenpalet gebruikt.


Je hoeft dus niet persé een herfstkaartje te maken.
Het mag, net als mijn kaartje, iets totaal anders zijn.
Zolang je maar minstens 3 kleuren uit dit kleurenpalet gebruikt.

De sponsor is deze maand Crafty Sentiments Designs.
Zij stellen als prijs 3 digi's naar keuze beschikbaar.


Hier vind je alle informatie en kun je je kaartje linken.
Veel kleurplezier!



groetjes en houdoe,

2 opmerkingen:

  1. Je hebt dat vogelhuisje prachtig ingekleurd Petra, mooi die warme kleuren uit het palet. Je hebt het trouwens ook héél netjes uitgeknipt, knap dat lukt mij niet zo :(
    Superleuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende CAS-kaart Petra.... en zoals altijd de digi weer prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie