donderdag 7 december 2023

Holly angel

   Hallo iedereen



Mijn beurt om hier een kaartje te tonen.  Eén van de sponsors van de challenge die tot vandaag 20u loopt is Ching-Chou Kuik, hiervan gebruikte ik de digi ‘holly angel’.

Ditmaal heb ik zachte kleuren gebruikt wat ik altijd veel moeilijker vind.  Oude papiertjes uitgekozen en de digi weer bijpassend gekleurd met Faber Castell polychromos potloden.  Nu heb ik wel effe moeten denken hoe ik de digi zou verwerken omdat die engel zo halverwege stopt.  Toen ik tussen mijn mallen die sterrenboog (Marianne CR1293) tegen kwam wist ik het opeens, ik denk dat het zo wel goed opgelost is.  De boog in zilver gestanst en de digi ook met die mal gedaan zodat die hier mooi in paste.  Het onderste papiertje op vorm gescheurd zodat het juist onder de digi kwam.  Onderaan nog een deel van een hulstkrans (Joy 6001/1231) geplakt en bovenaan Xmas (Nellie MFD109), beiden met wat arctic snow van Stamperia bewerkt om dat donkere groen wat te verzachten (in het echt is de sneeuw wel mooier).  Op de vleugels nog wat Nuvo glitter gloss (wat op foto niet zichtbaar is) en tot slot nog enkele rhinestones als besjes.



Faber Castell polychromo 9201 kleuren :
gezicht + armen : 130 - 132
haar : 185 - 187 - 283
strik + kleed : 134 - 135 - 136
vleugels + ogen : 154 - 156
blaadjes : 162 - 163 - 165
vogeltjes : 110 - 130 - 154 - 184
Besjes : 125


Weer blij dat je langs kwam.
Op 10 december begint de nieuwe challenge weer.




1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie