zaterdag 16 december 2023

On your anniversary

 De maandchallenge van december is in volle gang en vandaag mag ik mijn inspiratiekaart plaatsen. We mogen elke maand een digi van één van onze sponsors uitzoeken waar we een voorbeeldkaart mee willen maken en toen ik deze digi van Lily of the Valley - Teddy and roses zag, wist ik meteen voor wie ik een kaart wilde maken. Ik heb hem pas in februari nodig, dan hopen mijn schoonouders 69 jaar getrouwd te zijn, de beertjes hebben een speciale betekenis voor ze. Het bordje "on your anniversary" is ook van LOTV.


Ik heb gekleurd met Caran d'Ache Pablo en heb de volgende nummers gebruikt:

Voor de beertjes: 32, 33, 35,37, 402, 403, 47

Voor de rozen: 220, 239, 70, 75, 85

Voor de cadeau's: 70, 82, 221, 220

Lucht: 371

Gras: 221

Bordjes (tekst en onder 69): 37, 57


We hebben weer geweldige sponsors deze maand: Lily of the Valley,  Di's Digi Stamps, Mirtillamente, My Besties én RAM Stamps! Genoeg redenen om mee te doen dus, je kunt je kaart hier linken.



1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie