maandag 4 december 2023

Kerstcadeautjes.

 Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaart om te laten zien. Deze maand The Paper Nest Dolls één van onze sponsors en ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi van The Paper Nest Dolls - Christmas Fairy Ellie


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Kleding, deel maillot, handschoenen, besjes en lint/strik om cadeau: 119 - C210.
Haar, deel maillot en cadeau: 232 - 235 - 199.
Husltbladeren: 168 - 174.
Huid: 132 - 189 - 191.
Vleugels 103 - 232.
Belletjes: 232.


Willen jullie ook een kans maken, om één van de digi's te winnen van onze sponsors van deze maand, je hebt nog de tijd tot en met 7 december 20.00 uur om aan de Challenge mee te doen. 

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie