donderdag 28 december 2023

Mirtillamente - Flowerz no 4

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie te inspireren.
Ik maakte een verjaardagskaart en gebruikte hiervoor een digi van één van onze sponsoren van deze maand: Mirtillamente - Flowerz no 4
Ik heb de digi ingekleurd met FaberCastell Polychromos, Derwent ColourSoft en Prismacolor Premier kleurpotloden. Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Blad: PC912-C400-FC278
Bloemen: PC922-PC925  PC924-FC278  PC925-PC1099.

Ik heb de afbeelding uitgestanst met een Crealies stans en gemat op rood cardstock van Papicolor.
Het witte achtergrondvel heb ik geëmbost met een 'Happy Birthday' embossingfolder. Omdat het achtergrondvel breder is dan de embossingfolder heb ik het in 2x gedaan en om de scheiding te camoufleren heb ik er een donkergroen satijnlint overheen geplakt. Daarover heb ik een smaller lichtgroen organzalint geplakt.

Als je kans wilt maken op een digi van Mirtillamente of van de 4 andere sponsoren doe dan gezellig met ons mee. Je kunt je kaart nog inzenden tot en met 7 januari 2024 20.00 uur en wie weet ben jij één van de 5 gelukkige winnaars.
Veel succes.... en veel kleurplezier.

 

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie