donderdag 16 juli 2015

Bloemengroet.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, waar ik de digi van Bugaboo - Mouse Big Flower voor heb gebruikt. Ik heb de Noor!mal erachter gebruikt en de Nellie Snellen Floral Floral Punch bloemen/bladeren weer eens te voorschijn gehaald. Ze blijven leuk om te gebruiken. De bloemengroet stempel is van Crealies.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muis: C560 - 179 - 176.
Binnenkant oren muis: 189 - 191.
Insekt: C560 - 232 - 234 - C650.
Bladeren en grond: 168 - 173.
Lieveheersbeestje: 217.
Bloem: 156 - 155.
Hart bloem: 185.
Alles eromheen: 156.

Zoals jullie misschien al wel gezien hebben en weten, ben ik een liefhebber van kaarten maken met kraft papier. Laat daar nou net de nieuwe Challenge van deze maand mee zijn. Ik zou zeggen ga een kansje wagen, want er is weer een leuke prijs mee te winnen. Namelijk 3 digi's van Scrapper's Delights. 

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

5 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie