zondag 26 juli 2015

Zentangle vogel

Hallo dames, wat gezellig dat jullie een kijkje op ons gezellige blog komen nemen.

Vandaag is het de eer aan mij, hier bij Kleuren met Potloden een kaartje te mogen plaatsen.

Ik heb de Zentangle vogel van Joy hiervoor gebruikt, heerlijk ontspannend om te doen, en je mag je fantasie de vrije loop laten. Ik heb het frame van Spellbinders hiervoor nog een keertje gebruikt, met als label het  kleinere frame wat hierbij hoort. De mooie tekststempel is van Craft Emotions.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden. De lijnen van de stempel heb ik voor een beter contrast nog extra geaccentueerd voor een beter contrast.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn: 
Paars 199-249-136, 
blauw 247-120-146, 
zeegroen en turquoise 155-161-162, 
oranje 115-113-109, 
geel 108-106-102, 
roze 125-129-130.

Denken jullie ook nog aan onze challenge, gebruik Kraft op je kaart. Deze loopt nog tot 7 aug. Je kunt er 3 prachtige digi’s van Scrappers Delight mee winnen, leuk toch !!

Nog een fijne zondag dames.
Lieve groetjes Wilma

1 opmerking:

  1. Gave kaart Wilma.... prachtig contrast tussen de vogel en de rest van de kaart.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie