donderdag 30 juli 2015

Friends

Hallo Allemaal

Vandaag weer een postje van mij, ik heb een zomers stempeltje gebruikt van Bildmalarna, deze hoort wel bij de tijd van het jaar, gezellig met je trouwe vriend aan de oever van een rivier.
Ik heb gestempeld op Kraftkarton, dit is voor mij weer eens wat anders, ik heb nog niet zo vaak gekleurd op Kraft, maar ik vind dit ook weer heel leuk om te doen.


 Ik heb gekleurd met Faber Castell Polychoromos
Huid; 116 - 132 - 189
Haar; 268 - 182 - 180 - 101
Kleedje 154 - 156 - 183
Water; 148 - 101
Hond; 101 - 268 - 176
Hout; 101 - 176 - 186
Riet; 176 - 170
Schaduw; 101
Jullie kunnen ook nog altijd meedoen met onze challenge, ook hier is het thema " Gebruik kraft op je creatie" misschien een ideale gelegenheid om het ook eens uit te proberen

Verder wens ik jullie nog heel veel kleurplezier en wil ik jullie ook nog bedanken voor de fijne reacties

Groetjes
Nadia
x

3 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Ndia, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Het effect van kleuren op kraft geeft iets dromerigs. Deze kaart straalt echt "zee" uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nadia!!!
    Past helemaal bij deze tijd van het jaar :)
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie