vrijdag 29 mei 2020

Have a Wonderful Birthday.

Hallo allemaal,

Voor de Challenge van Kleuren met potloden, kregen we als DT de schattige digi van The Paper Shelter - Little Lady Flower. Dit keer heb ik eens een easelkaart gemaakt. De basis van de kaart is een mal van Dutch Doobadoo Dutch Card Art Easel Flower 470.713.664. 


Ik heb het een beetje in mijn lievelingskleuren gehouden (paars/lila en een beetje roze), deze kleurtjes kwamen mooi voor in de prachtige Craft Sensations Design Pad - Once Upon a Time.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Strik, deel jurk en bovenste gedeelte van de schoen: C230.
Haar en zool schoenen: C560 - C580 - 182.
Hoed en deel jurk: 135 - C250 - C280.
Mandje: C560 - C580 - 182 - 283.
Deel bloemen: C230 - C250.
Huid: 132 - 189 - 191.
Deel bloemen: 127.
Bladeren: 168.
Ogen: 168.


Bij deze schattige digi met het mandje, horen natuurlijk ook nog kleine bloementjes bij. Weer eens mijn oude bloementjes tang tevoorschijn gehaald. De kleurtjes weer terug laten komen van de digi/papier. In het hart van de kleine bloementjes nog wat hele kleine plakparels geplakt. Achter de digi nog een hekje geplaatst, vond dat er wel erg leuk bij passen zo. Twee sierlijke ronde mallen op de kaart verwerkt, met een mooie tekst erop gestempeld. Verder nog wat vlinders, strass steentjes en bloemen.


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn easelkaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie