zaterdag 2 mei 2020

Voor jou

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaart in vrolijke kleurtjes: geel en blauw.

Ik was mijn hobbykamer wat aan het opruimen en kwam een stapeltje oude stempelafdrukjes tegen. Als goede voornemen wil ik deze maar eens in gaan kleuren.

De stempel is van Greeting Farm Miss Anya dressy.
Ik heb deze ingekleurd met Faber Castell polychromos potloden.

De gebruikte kleuren zijn:
Huid: 132, 131, 189
Haar: 182, 179, 178, 181
Geel: 107, 185, 184, 268
Blauw: 154, 156, 153

Het papier is uit de paperpad Happiness is homemade van EchoPark.
De tekststempel is van Marianne Design.

Het worden regenachtig de komende dagen, dus lekker weer om te kleuren.

Fijne dag.


1 opmerking:

  1. Wat een lief kaartje met heerlijke zomerse kleurtjes !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie