dinsdag 12 mei 2020

Hi.

Hallo allemaal,

Dit keer een kaart gemaakt met de schattige digi van Di's Digi - Bunnylove voor gebruikt. Het mooie zachte papier komt uit het Craft Sensations Design Blok - Soft Romance. Voor de kaart heb ik 3 verschillende lagen van de Crealies mal CLNestXXL36 gebruikt. De kleinste maat schuin af laten lopen en ook dezelfde mal langs laten snijden, zodat je de stiksteekjes er ook op hebt. Erachter een label van Joy!crafts 6002/6107 verwerkt. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Onderkant poten, binnenkant oren en snuitje: C190 - 129.
Stukje boven op z'n kop: 283 - 176.
Bladeren en stelen: 168 - 174.
Tak van de katjes: 176 - 177.
Konijn: C560 - 179 - 283.
Tulpen: 132 - 189 - 131.
Deel shirt: 185.
Deel shirt: 232.
Katjes: 182.


Achter de digi nog een stukje Small Ribbelkarton verwerkt en daarboven op een kleine banner gemaakt met de tekst Hi van de mooie set Clear Stamps van Joy!crafts 6410/0317. Onder het Ribbelkarton nog een klein stukje van een sierlijke mal van Ali. 


Op het label een wat oudere tekst van Marianne Design Clear Stamps CS083 erop gestempeld. Het rondje op het label komt van de Magnolia Doohickeys - Bloomy Tag. Verder nog een stukje Wit Scrappers Floss en wat Dew Drops erop verwerkt.


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie