dinsdag 16 maart 2021

Rabbit with daisy

Hallo iedereen

Vandaag mag ik hier weer een kaartje tonen.  Ik ging aan de slag met een digi van één van de sponsors van deze maand 'Lili of the valley' en wel 'rabbit with daisy'.  

Deze keer heb ik gekleurd met prismacolor potloden.  Als basiskaart een dubbele kaart uitgestanst uit cardstock (mallen van Ali) hierop de kleinere maat gebruikt voor het DP en de witte mat zelf gesneden want zo'n kleine randjes vind je nooit tussen de sets.  Het designpapier is trouwens ook van LOTV, vroeger hadden ze ook paperpads.  Om een lentegevoel op te roepen kreeg het konijntje dat in een cirkel is uitgestanst een leuke bloemen- en vlinderborder van Jeanine's art.  De bloemen hebben een pearl plakparel als hartje en de vlinders kregen glitter over zich heen (niet goed te zien op de foto) de vleugels plooide ik wat omhoog zodat ze klaar zijn om te gaan vliegen 😉.  Als laatste nog een 'dikke kus' erbij van CraftEmotions.

Voor het eerst heb ik aquarelpapier gebruikt met kleurpotloden en dat ging heel goed maar misschien had ik toch beter de effen zijde gebruikt.


Gebruikte kleuren prismacolor :
konijn : PC941  PC1080  PC939  PC997
bloemen : PC1018  PC929  PC930  PC1030
gras : PC1005  PC912  PC911  PC916  PC1033


Hartelijk dank om weer eens langs te komen.
Een reactie vinden we altijd fijn.

 


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie