zondag 28 maart 2021

Sending Love to you.

Hallo allemaal,

 Vandaag een fleurige kaart, geeft een beetje al het lente gevoel zo. Ik heb daar de schattige digi van My Besties - Sweetheart Besties Gnome 3 voor uitgekozen. Het gras en de bladeren heb ik in de kleuren van het papier gehouden, dat vond ik dit keer mooier, dan het echte groen te pakken.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Deel bloem, stokje aan het hart en band muts: C050 - 109 - 186 - C070.
Hartjes, deel muts en deel kleding: 129 - 123 - 127.
Gras, bladeren, handschoenen en strik: C390 - 155.
Schoenen en hart bloem: C560 - 283 - 177 - 199.
Onderste gedeelte paddenstoel: 103 - 271 - 272.
Deel muts en deel kleding: C390.
Haar en baard: 232 - 233.
Gezicht: 132 - 189 - 191.
Paddenstoel: 127 - 199.


Op het hartje van de strik en het hartje op het stokje, heb ik nog wat Viva Decor Gloss - Gel 000 Transparent gedaan.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn fleurige kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Deze kaart is 1 brok vrolijkheid door het gebruik van die kleurtjes. Het levert den prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met Aartje eens.... één brok vrolijkheid! Wat heb je heerlijke kleuren gebruikt... waar word je gelijk vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk en kleurtjes waar je vrolijk van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie