zaterdag 6 november 2021

Found it (Di)

 Dag iedereen


Vandaag ben ik aan de beurt voor een inspiratiekaartje, het is nog eens een herfstkaartje geworden.  De allerleukste digi is van Di's digi's, hij is al wat ouder (ik vind hem ook niet zo direct meer terug in de shop) maar blijft zo schattig.

De basiskaart uit bruin cardstock met de Studio light STENCILCNB379, dubbel uitgestanst en het bovenste gedeelte tegen elkaar geplakt met rillijn zodat ze kan blijven staan.  Het geheel is voor mij wat te groot, ik heb het onderaan nog een 4-tal cm ingekort.  Het stipjespapier komt uit een van m'n vele blokjes van First edition.  Hierop de creatable LR0624 van Marianne design in groen en het gedeelte dat er normaal uitvalt heb ik er terug ingeplakt nadat ik de bladrandjes wat met inkt heb bewerkt.  Toen heb ik de eekhoorn onder handen genomen, gekleurd met Prismacolor potloden, uitgeknipt en met foamtape wat verhoogd geplakt.  De eikel kreeg nog een subtiel glittertje mee en tot slot een stukje kant bovenaan.


Prismacolor potloden :
eekhoorn : PC927   1001  1018
                       941   997   1082   1084
                       946   947   1052   1054
  bladeren : PC988   1005  1091
                           937   944   1030   1032   


Je kan nog tot morgen 20u meedoen met de herfstchallenge, grijp je kans.
Dank je wel voor je bezoekje !
Tot een volgende keer.


 

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie