vrijdag 19 november 2021

With love kerstkaart - Polkadoodles

Hallo daar!

Ben jij al klaar met jouw kerstkaarten of - zoals ik - nog volop aan de knutsel?

Voor deze kaart heb ik materiaal van Polkadoodles gebruikt. De digitale stempel Hollybobs Mistletoe heb ik ingekleurd met Prismacolor kleurpotloden. Hiervoor heb ik volgende kleuren gebruikt: 
  • Gezicht: PC927 Light Peach – PC939 Peach – PC922 Poppy Red – PC935 Black
  • Muts, sjaal & handschoenen: PC924 Crimson Red – PC1005 Lime Peel – PC912 Apple Green
  • Schoenen: PC941 Light Umber – PC947 Dark Umber
  • Broek: PC1065 70% Cool Grey
  • Trui: PC904 Light Cerulean Blue
  • Hulst: PC941 Olive Green – PC926 Carmine Red – PC925 Crimson Lake

Vier Vandaag kerstkaart met Polkadoodles

Het papier is afkomstig uit verschillende collecties. Doordat je het papier kan printen zo vaak als je wilt, is het gemakkelijk om collecties met elkaar te combineren. Het tekstje is van een bundel die ik al meermaals gebruikt heb, namelijk Helga Hippo Sentiments

Nog veel knutselplezier en tot een volgende keer.


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie