maandag 9 januari 2023

Christmas Hugs.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kerstkaart om te laten zien en daar heb ik de schattige digi van All Dressed Up - The Night Before Christmas voor gebruikt. All Dressed Up is één van de sponsors van afgelopen maand geweest. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Besjes, strik in her haar, deel laken, hartjes, deel kerstsok: 219 - 199.
Pyjama, hulstbladeren en deel kerstsok: 174 - 278 - 199.
Binnenkant oren konijn: 132 - 121.
Deel laken en kussen: 231.
Konijn: 231 - 233 - 234.
Bed: C560 - 283 - 177.
Haar: 233 - 235 - 199.
Beer: C560 - 283.
Huid: 132 - 189.


 Ik vond het wel leuk om de beer en het konijntje, nog in de kerstsok te verwerken. Heeft ze een alvast voorraadje voor als ze haar knuffels kwijt is.


Morgen is de uitslag van de Challenge van december en begint de nieuwe Challenge van de maand januari. Ik hoop dat jullie weer gezellig met ons meedoen. Vergeet ook niet te kijken of je tot één van de gelukkig winnaars hoort.

 Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Astrid! Wat een enige digi.... mooi ingekleurd.
    Prachtig die traditionele kleuren en kerststerren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie