vrijdag 6 januari 2023

Lili Of The Vally - Capri Pants

 Vandaag is het de eerste keer dat ik weer een kaart mag plaatsen op het Kleuren met Potlodenblog. 

Van februari 2013 tot oktober 2017 zat ik in het DT van KmP, maar moest door omstandigheden helaas een stap terug doen. 
Toen Aartje mij afgelopen november weer een plekje in het DT aanbood, heb ik dit aanbod met beide handen aangenomen. Het inkleuren van (digitale) stempels is nog steeds de meest ontspannende hobby voor mij.

Vandaag wil ik jullie een diamondfoldkaart laten zien. De digi die ik gebruikt heb, is Capri Pants van Lili Of The Valley; één van onze sponsoren dit jaar.
Voor het inkleuren van de digi heb ik de Prisma Premier kleurpotloden gebruikt.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Hoofddoek: PC924
Bril en sjaaltje: PC1096-PC911
Huid: PC939-PC1092
Blouse: PC1030-PC925-PC1083
Capri: PC914-PC916-PC942-PC1074
Schoenen: PC1030
Hondje: PC1083-PC1074
Strikje: PC1096-PC911

Het DP komt uit de SilhouetteOnlineStore (is dus een digitaal product).
Verder heb ik mallen van Crealies en Noor!Design gebruikt.
De kaart is afgewerkt met plakparels.

Kleur je ook zo graag met potloden? Doe dan gezellig mee met onze maandelijkse challenge. Je kunt deze maand nog meedoen tot en met morgen. 
Er zijn elke maand leuke digi's te winnen.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Angela! Fijn dat je weer terug bent bij Kleuren met potloden!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kaart Angela. Het model maar ook het kleurwerk is top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie