vrijdag 13 januari 2023

Team Work

We hebben deze maand weer van die leuke digi's gekregen van onze sponsors, dus we hebben weer heel veel leuks om aan jullie te laten zien. Wat dacht je van deze guitige pinguins?


Dessinpapier in drie strookjes gesneden en met een rode fijnlijner streepjes rondom getekend. Een rood stukje karton emboste ik met een stippenstencil, waarna ik de stippen van een glitterlaagje voorzag. Zie je niet zo goed op de foto, maar geeft wel een leuk effect in het echt.


Voor het inkleuren haalde ik mijn potloden uit de kast, deze kleuren gebruikte ik:
 
Pinguïns lijfje 144-199-235
Snavel, poot, buik 107-109-115
Sjaals, muts 115-217-219
Sneeuwpop 146-231
 
Deze leuke digi is gesponsord door Polkadoodles, één van de sponsors deze maand, waarvoor hartelijk dank. Kleur je deze maand ook weer mee? Wellicht wil je deze geinige digistempel inkleuren? Je vindt hem hier.

 
 
digistempel Team Work Penguin Polkadoodles, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, stencil en papier CRAFTsensations, Nuvo glitter gloss 
 


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie