zondag 28 januari 2024

Sparkle Unicorn - Hooray

 Hallo allemaal, vandaag mag ik een blogpost plaatsen met een met potlood ingekleurde digi van één van onze sponsors: Sparkle Unicorn - Hooray van Polka Doodles 

Hiermee heb ik mijzelf aardig uitgedaagd. Ik ben niet zo van de zoete kleurtjes en glitters, noch van eenhoorns. Toch sprak de digi mij erg aan en wat ben ik blij dat ik juist voor deze digi heb gekozen! Het was werkelijk een feestje om te kleuren en er een kaart van te maken. Het kleuren lukte ook zo goed dit keer, ik ben best trots op het resultaat, haha.


Ik heb gekleurd met Caran d'Ache Pablo en heb de nummers voor de liefhebbers opgeschreven:

Lijf: 170, 180, 181, 191
Snuit, voetzolen, binnenoor: 401, 403, 491
Overige kleuren: 010, 021, 030, 040, 081, 091, 111, 131

De balonnen en de rand om de digi heb ik gestanst uit glitterkarton. De digi is verhoogd opgeplakt.
Is het geen vrolijk geheel?

Als je het leuk vind om met potloden te kleuren, doe dan mee met onze januari challenge. We hebben naast Polka Doodles ook Colour of Love, Last Minute Manda en The Paper Shelter als sponsors. Je kunt nog meedoen tot 7 februari 20.00 uur.



1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie