dinsdag 16 januari 2024

Wish.

 Hallo allemaal,

Voor deze vrolijke meisjeskaart heb ik de schattige digi van Colour of Love - Little Fairy Godmother Eleanor gebruikt. Colour of Love is één van de sponsors van deze maand. Ik vond het leuk om deze keer de kaart helemaal in het roze te maken, op de blaadjes in het DP en de kikker na dan. De bril, die heb ik bewerkt met Viva Decor - Gloss-Gel 000 Transparent. Lijkt het net een echte bril zo.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Haar, wenkbrauwen, ogen, schoenen en stokje v/d toverstaf : C560 - C590 - 283 - 177.
Kleding, feestmuts en slingers aan de toverstaf: 119 - 123.
Streepjes zilver op de bril: Silver 9201-251.
Huid: 132 - 189 - 191.
Kikker: 168 - 174.
Bril: 232 - 199.
Ster: 103.


Ook net als bij mijn vorige kaart, wist ik dat ik bij deze digi het Glow in the Dark effect erbij wilde gebruiken. Alleen deze keer heb ik de Glow in the Dark Foil Essentials Collection SL-ES-GDF01 van Studio Light gebruikt voor de sterrenrand, de cirkel en de 2 losse sterren. Op de digi heb ik de sterren op de feestmuts, ster op de kleding en de ster van de toverstaf, de Glow in the Dark Paint van Studio Light gebruikt. Het Glow in the Dark Foil, schijnt wel langer (en ik vind zelf beter) te werken dan de paint. Staat op de verpakking van de Glow in the Dark Foil dat het wel van 6-8 uur licht geeft. Op mijn eigen blog, zie je nog meerdere foto's van mijn kaart, met onder andere een donkere foto, zodat je het Glow in the Dark effect nog beter ziet en de bril met de Gloss-Gel.


Willen jullie ook een kans maken, om één van de digi's te winnen van onze sponsors van deze maand, je hebt nog de tijd tot en met 7 februari 20.00 uur om aan de Challenge mee te doen. 

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Glow in the Dark kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie