maandag 8 januari 2024

Winterse kerst.

 Hallo allemaal,

Met deze koudere dagen, heb ik een leuke winterse kaart om te laten zien. Eén van onze sponsors deze maand is My Besties en ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi Winter wonderland Nixie Pixie Elves of  the Woodlands Elf 11. Op de afbeelding nog wat Stickles - Star Dust (Ranger) gedaan en met de Uni Posca Pen Wit 0,7 mm nog wat kleine stipjes op de strik gezet.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Deel muts maan, strik, muts meisje, kleding meisje, handschoenen en schoenen: 145 - 151 - 199.
Deel muts maan, legging meisje en mantel om meisje: 145.
Huid: 132 - 189 - 191.
Maan: C010 - 102.
Lippen maan: 191.
Haar: 232 - 199.
Vleugels: 232.


Toen ik deze digi zag, wist ik gelijk dat ik het Glow in the Dark effect erbij wilde gebruiken. Ik heb ook op het DP en de digi afdruk de druppels bewerkt met de Studio Light Glow in te Dark Paint en de sterrenrand en de ijssterren. Geeft zo'n mooi effect aan de kaart. Op mijn eigen blog, zie je nog meerdere foto's van mijn kaart, met onder andere een donkere foto, zodat je het Glow in the Dark effect nog beter ziet.


De Challenge is al afgelopen en wil je weten of je de winnaar, of in de Top 4 of GD Top 3 staat, kijk dan over 2 dagen even op ons blog.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winterse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie nog een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie