zaterdag 21 september 2024

Nieuw DT-lid

 We zijn erg blij te kunnen melden dat met ingang van 1 september jl. Annie Martens deel uit maakt van ons designteam. 
Annie stelt zich graag aan jullie voor:


Hallo allemaal

Ik ben Annie, getrouwd met Sjaak en wij hebben 2 kinderen en 3 kleinkinderen (12, 10 en 9 jaar). Wij wonen in het mooie Noord Brabant. Omdat wij gepensioneerd zijn, hebben we alle tijd voor onze kleinkinderen en voor onze hobby's.

Mijn grootste hobby is het maken van kaarten. Daar ben ik in 2003 mee begonnen. Mijn jongere zus was zeer ernstig ziek (zij is in dat jaar ook overleden) en ik ging toen vaak naar haar toe om iets leuks met haar te doen. Haar hobby was kaarten maken en daar was ze vaak mee bezig; ik toen dus ook en zo ben ik in het kaarten maken gerold. Eerst waren het kaarten met plaatjes in 3D, maar daarna heb ik kennis gemaakt met allerlei andere technieken. In oktober 2021 ben ik begonnen met mixed media; dit vind ik superleuk. 

Een andere hobby is Diamond Painting. Hiermee ben ik in 2017 begonnen. Ik heb zojuist 3 diamond paintings gemaakt van alle drie de kleinkinderen in 50x60 cm. Erg leuk om te doen.

Toch zit ik niet de hele dag aan mijn hobby-tafel. Iedere dag proberen Sjaak en ik ca. 8 km te wandelen. Ook gaan we graag fietsen. Beiden spelen we tafeltennis in competitieverband in hetzelfde team.

Omdat ik hou van uitdagingen, zit ik inmiddels in 5 designteams. 
Ik hoop met veel plezier in dit designteam mijn opdrachten uit te kunnen voeren.
Mochten er nog vragen zijn, dan kom maar op.

***************************************

Annie van harte welkom in het DT Kleuren met Potloden.
Wij wensen je veel succes én veel kleurplezier.

Lang hoeven jullie niet te wachten op een creatie van Annie.
Morgen zal haar eerste blogbericht online gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie