zaterdag 28 september 2024

Verliefde eekhoorns

  Vandaag mag ik een blogbericht verzorgen en daarvoor laat ik een kaart zien met een digi van één van onze sponsors deze maand: Amanda Jayne, de digi heet heartballoon squirrels, helaas niet meer beschikbaar op haar site.

Het was heel leuk om deze digi te kleuren, want ik ben dol op eekhoorntjes.


Ik kleurde de digi met Caran d'Ache Pablo, ik gebruikte de volgende kleurnummers:

Eekhoorns: 85, 75, 63, 62, 401, 82
Hart-ballon: 85, 75, 70
Strik: 89, 350, 90
Tak: 45, 69, 59
Blaadjes: 229, 200, 210

Na het kleuren tekende ik er een hart omheen en knipte het geheel uit.
De cijfers en letters zijn uit paars spiegelkarton gestanst.

Als jij nu ook graag kleurt met potloden nodig ik je graag uit om mee te doen met onze challenge om kans te maken op een prijs van één van onze sponsors.  Het thema is zoals altijd: alles mag, zolang je maar met kleurpotloden kleurt.


2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie