donderdag 19 september 2024

Sneeuwman met egels

  Hallo iedereen


Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaart te tonen.

Een kaart met een leuke digi van Di’s digital design, de naam hiervan kon ik niet meteen terugvinden.  Ik kleurde met Koh-I-Noor potloden maar omdat ik daar niet voldoende kleuren van heb heb ik ze gecombineerd met Faber Castell polychromos.  Ook wat glitterlijm op de pomponnetjes van muts en sjaal gedaan.  Op de sneeuw wat ‘arctic snow’ van Stamperia, die is niet erg dekkend en heeft een subtiele glitter.  De basis is de Studio light mal STENCILSL370, deze is aangekleed met DP van Crafters companion (Frosty and bright van Sara Davies).  Bij de aubergine-kleurige mat heb ik de randen wat ruw bewerkt met gesso om de harde lijnen te breken en ook een sneeuwachtig uitzicht te geven.  De gestempelde tekst komt uit een set van Studio light SL-ES-STAMP87, uitgestanst met een ticket uit set STENCILSL100.  Tot slot nog een touwtje erdoor met een paar belletjes, het is bijna een ganse SL-kaart geworden. 




Gebruikte kleuren :
Koh-I-Noor 8750 ( KIN)
FC polychromos 9201 (FC)
Egels : FC 130 - 132 - 189  /  KIN  11 - 23
Sjaal+muts : FC 133  /  KIN 3 - 14 - 16
FC 158 - 165  /  KIN 20
Laarsjes : FC 133  /  KIN 14 - 16
FC 158 - 165  /  KIN 20
Sneeuw : FC 154


Kleur je graag mee dat kan, de huidige challenge loopt nog tot 6 oktober 20u.



1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie