zondag 10 maart 2013

Challenge maart - kleurenfoto


Het is weer tijd voor de 2e challenge op dit blog.
Wat een leuke reacties hebben we gehad,
maar ook hebben jullie mee gedaan met geweldige creaties.

Maar voor we overgaan naar de nieuwe Challenge
hebben we eerst een winnaar van Challenge 1.

Gelukkig hebben we niet zelf hoeven kiezen
maar Randon org het moeilijke werk voor ons'
laten doen.




Irene gefelicteerd, je kunt een email naar ons sturen
met je adres gegevens en je keuze van 3 Faber Castell potloden.

Challenge 2 is bedacht door Jenine en ze heeft gekozen voor deze kleuren foto.


Maak een kaart waarin je geïnspireerd bent door deze kleuren en waarin 
deze kleuren terug te vinden zijn. 
Het design team heeft zijn best weer gedaan om jullie een idee te geven.


Tiets



Joukje



Bernadet









We zien weer uit naar je creatie.
vergeet niet even naar de voorwaarden te kijken als je meedoet.

en natuurlijk deze keer word de prijs gesponsord door GeWe Hobby
een Elektrische Gum 


We kijken nu al uit naar je inzending

Creatieve groeten
het Design Team


11 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten dames!!! Een gezellige zondag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOOOOh ik zit te glimmen achter de pc, super dat ik als winnaar uit de bus gekomen ben ook al is het dan niet handpicked bij jullie super DT......toch heel erg blij!!!
    De nieuwe challenge is ook weer smullen met die mooie kleurtjes en de prachtige voorbeelden.....ga mijn best doen!!
    Fijne zondag en ik stuur een mailtje, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Irene, wat leuk voor je.
    Weer een mooie challenge en pracht kaarten
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Irene, wat leuk voor je.
    Weer een mooie challenge en pracht kaarten
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeld kaarten dame,s en Irene gefeliciteerd.
    Ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd hoor Irene,

    En dames wat een geweldige voorbeelden weer voor deze Challange.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Irene, super voor je. En wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er toch weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al hoppend van blog naar blog kwam ik jullie tegen. En ik ben blij! Ik vond het zo jammer dat ook zo plotseling (voor mij dan) het derwentblog er mee op hield. Ik ga vast weer meedoen aan de uitdagingen!
    grtjs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk blog!! Ik kwam hier via, via, via:)
    Ik ben gek op mijn potloodjes dus ik waag graag een gokje hier.
    Gave DT kaartjes. fijn eens kaarten te zien die niet met distress zijn ingekleurd:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi allemaal,

    Mijn eerste keer aan een callenge van jullie meegedaan vond het een hele leuke.
    Er zijn prachtige kaarten en creaties te vinden.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie