zondag 24 maart 2013

Fijne Pasen...

 Op deze (veel te koude) Palmzondag trakteer ik jullie op een Paaskaart. 
Over een week is het alweer Pasen en ik hoop toch écht (en velen met mij denk ik) dat de temperatuur dan wat aangenamer is dan nu het geval is.....
Voorlopig moeten we het doen met de voorjaarsbloemetjes op deze kaart *lol*...
De digi is 'Baby Chick' van Karen's Doodles en heb ik afgedrukt op kraftpapier en ingekleurd met Derwent Coloursoft. Vervolgens het geheel uitgestanst met een Nestability. Alle randen heb ik weer bewerkt met DistressInk - Vintage Photo. Het DP is een paperpad van Basic Grey - LilyKate. 
Gebruikte stansen zijn van Marianne Design en ProvoCraft. De eitjes zijn 
gemaakt met een pons.

Voor 'Baby Chick' heb ik de volgende kleuren gebruikt:
eierschaal : C720
kuiken : C010-C020-C030-C180
gras : C430
bloemetjes : C030-C180-C400
aarde : C630

Rest mij jullie allemaal een hele goede week te wensen en alvast hele fijne paasdagen.
xxAngela

7 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone paaskaart. prachtig ingekleurd.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah wat een schatje! Wat komen de kleuren mooi uit en wat leuk zoals je dat tule gebruikt hebt,zo in het midden bij elkaar genomen,complimentjes hoor,ook voor de letter-eitjes,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke paaskaart.
    Je heb gelijk zin in warm weer

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke paaskaart en prachtig ingekleurd.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi paas kaartje

    hoop ook dat het beter weer word met de pasen dan nu we gaan het afwachten meer kunnen we niet doen he

    leuk gekleurd op kraft papier en leuke detais,s er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuke kaart en wat leuk bedacht met de eitjes. Heel mooi
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie