zondag 22 september 2013

Even iets anders...


Hallo allemaal,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en ik had eigenlijk geen zin om echt een plaatje te kleuren, weet niet of jullie dat ook wel eens hebben?
Dus even iets anders heb met groene memento inkt gestempeld op gevlamd groen design papier gestempeld en ben dit gaan inkleuren, eerst alles met wit ingekleurd en daarna met de kleuren er overheen en mengen met het wit ( heb gekleurd met Derwent).


Vervolgens heb ik twee tekst stempels gebruikt die bij de bloemen zaten ( weet niet welk merk, Miranda Degenaars heeft ze ontworpen en heb ze gekregen bij een boekje van haar). Voor de tekst in het midden  heb ik eerst gestempeld op het papier en daarna de stempel beinkt en clear embossing powder uit de melting pot erover heen gegoten, uit laten harden en precies op de andere tekst geplakt.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn van derwent :

720 - 060 - 550 - 080 - 450 - 440 - 430 - 480

Hoop dat ik jullie toch weer heb weten te inspireren met deze kaart.

5 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie