maandag 30 september 2013

Goeie morgen..



...deze frisse morgen..




Mijn eerste kaartje als trotse DT-member van dit erg leuke 'kleuren met potloden' blog..



Het stempeltje is van Bildmalarna : LWF-Autumn Day
  




Ook al is het koud buiten , ik heb toch nog gekozen om met wat zachtere kleuren te werken..
Ik stempelde het afdrukje met de nieuwe Memento Lux..
Zo verkrijg je een zachter geheel..





Even de binnenkant..




De bloempjes maakte ik van een Poppy Stamp stansje : Small Hydrangea Blooms
En de blaadjes zijn van Impression Obsession: Leaf Cluster
Het mooie papier is van Pion Design :  


Mijn gebruikte kleuren-lijstje met prisma colors:

Jasje: Seashell pink, Peach Beige, Beige Sienna, French Grey 50%
Kleedje en puntje van sokjes : Salmon Pink, Nectar, Chestnut
Bloempjes: Sand, Nectar, Chestnut
Haar: Cream, Sienna Brown, Dark Brown
Vleugels en sokjes: Putty Beige, French Grey 50%, Metallic Gold



Lydia, Jenine en Wenda en m'n nieuwe collega's bedankt om bij het team te horen..






Fijne maandag!!


Liefs

Ingrid


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie